همه چيز درباره ايران

 
 
رسمي ؛ آخرين خبر از مذاكرات پرسپوليس با استوكس
| نظرات (0)

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس به عنوان مرجع رسمي اطلاع رساني اين باشگاه در خصوص آخرين اخبار و وضعيت امضاي قرارداد اين باشگاه با مهاجم ايرلندي توضيحاتي ارائه داد.
حسين قدوسي اعلام كرد : با استوكس به توافق رسيديم و امشب مذاكره روي بندهاي قرارداد انجام مي شود

 

خبرگزاري فوتبال ايران پارس فوتبال دات كام :

حسين قدوسي  روابط عمومي باشگاه پرسپوليس  در خصوص سفر طولاني مدت نمايندگان باشگاه پرسپوليس به دبي براي مذاكره با استوكس و حواشي كه اين سفر و توافق با فرناندو گابريل داشته اظهار داشت:

حسيني و خبيري به عنوان نمايندگان باشگاه پرسپوليس ابتدا در دبي با فرناندو گابريل مذاكره كردند. گابريل قبلا براي گرفتن مطالباتش از باشگاه پرسپوليس شكايت كرده بود و نامه خطرناكي هم از فيفا در اين مورد به باشگاه آمده بود. براي همين نمايندگان ما با اين بازيكن در دبي مذاكره كردند و گابريل هم چون قلبا پرسپوليس را دوست دارد توافق‌نامه‌اي جديد با باشگاه امضا كرد تا بتوانيم با زماني كه داريم طلبش را پرداخت كنيم.

وي ادامه داد:

نمايندگان ما در اين مدت با آل‌اشپورت كه اسپانسر البسه پرسپوليس است هم مذاكره كردند و البسه جديد را از نمايندگي آل‌اشپورت در خاورميانه تحويل گرفتند كه با خود به تهران مي‌آورند.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت مذاكره با آنتوني استوكس هم گفت:

وقتي مي‌خواستيم براي استوكس بليت بگيريم متوجه شديم گذرنامه اين بازيكن اعتبار ندارد و اگر به دبي و يا تهران مي‌آمد دچار مشكل مي‌شد، پس به اداره گذرنامه كشورش مراجعه كرد و تا پاسپورت جديد بگيرد چند روزي وقت گرفت.

قدوسي خاطرنشان كرد:

بايد بگويم با استوكس به توافق رسيديم . در خصوص رقم قرارداد با استوكس توافق شده و فقط مذاكره روي بندهاي قرارداد مثل نوع پرداخت، آپشن‌هاي طرفين و اينطور مسائل انجام مي‌شود. بندهاي قرارداد هم شب گذشته تنظيم شد و امروز روي آن بحث مي‌شود. در صورت امضاي قرارداد ، استوكس با نمايندگان باشگاه به تهران مي‌آيد. در اين بين ايجنت استوكس تلاش زيادي كرد تا هم هواي باشگاه را داشته باشد و هم هواي استوكس را.

وي در پايان گفت:

تمام ماجراي حضور نمايندگان باشگاه پرسپوليس در دبي همين بود، البته نمايندگان ما برخي امور ديگر را انجام دادند كه صلاح نيست رسانه‌اي شود. حالا نمي‌دانم بعضي‌ها چرا علاقه‌مند هستند اين سفر را به حاشيه ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تكنولوژي

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : علي
تاریخ : ۱ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۵:۵۲:۴۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی